Cum comand

 Datorita cererilor foarte mari de detalii si solicitari de comenzi online, va oferim cateva detalii importante. In cazul in care mobilierul sau setul de canapele dorit nu este pe stoc, exista trei modalitati de efectuare a comenzii:

1. Comanda online – aceasta se face in cativa pasi simpli: alegeti produsul dorit si optiunile de material (stofa sau piele naturala ). Dupa ce v-ati ales materialul dorit, modelul de canapea, configuratia necesara, va rugam sa ne scrieti pe adresa de e-mail : office.canapeledinpiele@yahoo.ro si sa ne transmiteti modelul si nuanta de stofa sau piele naturala dorita ( fiecare model de canapele sau coltare din piele sau stofa are o denumire sau un cod).

Este strict necesar in momentul transmiterii cererii dumneavoastra sa ne oferiti si un numar de telefon valid, pentru a fi contactat de catre consilierii nostri de vanzari si pentru a finaliza comanda.

Comanda dvs. va fi preluata de un consultant de vanzari, care va va transmite mai multe detalii despre produsul pe care doriti sa il comandati, urmand a va trimite prin e-mail sau curier Contractul de furnizare marfa in care sunt specificate produsele comandate, configuratia aleasa, nuanta, termenul de livrare, valoarea contractuala si Factura proforma pe jumatate din suma totala contractuala.

***Plata facturii proforme se  face integral prin transfer bancar (la orice banca agreata de dumneavoastra) sau Internet Banking.

La sosirea produselor comandate, veti fi contactat telefonic pentru stabilirea ultimelor detalii privind efectuarea livrarilor.

2. Comanda prin telefon –
Tel Mobil:

+4 0767 745 743

+4 0733 203 605
Daca doriti sa trimiteti o comada, puteti face acest lucru si telefonic. Trebuie sa-i comunicati consultantului de vanzari mobilierul sau setul de canapele pe care doriti sa-l achizitionati si culoarea dorita, datele dumneavoastra de identificare ( Nume, Prenume, CNP, Adresa de livrare, e-mail ),  iar acesta face un contract cu produsele comandate si o factura proforma . Acestea vor fi trimise pe adresa dvs. de e-mail sau prin curier si veti putea achita valoarea comenzii in baza facturii proforme, prin transfer bancar sau Internet Banking.

La sosirea produselor comandate, veti fi contactat telefonic pentru efectuarea livrarii si finalizarea comenzii.

3. Comanda mobilierului sau a setului de canapele la magazinul nostru din Bucuresti, Sector 2, Str. DUMITRU SLUGERU, nr 18 – In incinta Doamna Ghica Plaza la parter ( detalii si harta disponibile la sectiunea : CONTACT ) . Dupa ce v-ati ales produsul, materialul si culoarea dorita, consultantul de vanzari va prelua comanda dumneavoastra. Veti primi un contract de furnizare produs ce va contine datele dvs. de identificare sau ale firmei, produsele comandate (modelul solicitat, nuanta aleasa), termenul de livrare si totalul de plata. Este necesara achitarea unui avans de 50% din totalul comenzii, plata putandu-se face cash sau cu cardul prin intermediul terminalului POS existent (VISA, MASTERCARD, MAESTRO).

La sosirea produselor comandate, veti fi contactat telefonic pentru a achita si diferenta de plata, urmand ca produsul sa fie livrat la adresa de domiciliu.

Pentru orice intrebari consultantii nostrii va stau la dispozitie la adresa de e-mail : office.canapeledinpiele@yahoo.ro

………………………………………………………………………………………………………..

*** Pentru comenzi ON LINE si comenzi transmise telefonic plata facturii proforme se face integral la lansarea Comenzii si Semnarea/Confirmarea Contractului de furnizare produse.

*** Comenzile se iau in considerare din momentul confirmarii platii conform contract si factura proforma.***

***  Contractul de furnizare produs si Factura Proforma vor fi transmise numai de la adresele noastre de e-mail, respectiv : office.canapeledinpiele@yahoo.ro sau office.mobilierliving@yahoo.ro  , iar plata se va efectua numai dupa ce un reprezentant al firmei noastre va va contacta pentru confirmarea comenzii.   ***